تقدیم به فرشته آسمونیمون
تقدیم به فرشته آسمونیمون

فینگیل ما
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 5349
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



 
سونو NT

وروجکم سلام امروز صبح مامان معصوم زودتر رفت تا برای سونو وقت بگیره تا من دیرتر برم و بتونم یکم بخوابم اما دلم طاقت نیاورد زود پاشدم ساعت 9 اونجا بودم ولی ساعت 12:30 وقتمون شد نمی دونی چه لذتی داشت دیدنت همش وول می خوردی باور نمی کردم یه همچین موجود نازی همیشه همراهمه و جزئی از وجودمه . مامان معصوم داشت از مانتیور دکتر فیلم می گرفت که دو بار بابا زنگ زد و هی فیلم قطع شد شیطونکم فکر کنم با بابات تله پاتی داری و بهش همون موقع از راه دور ابراز وجود کردی . خانم دکتر گفت همه چی نرمال و طبیعیه و معده ات هم داره کار می کنه و استخوون بینی ات هم تشکیل شده ضخامت NT که مخصوص به پشت گردنه هم اندازه اش نرمال بود ولی گفت ما می تونیم 80 درصد اطمینان بدیم بقیه اش با خدا است . صدای قلبت رو هم برای بابا ضبط کردم مثل صدای پای اسبه مامانم از دکتر خیلی پرسید که جنسیتت چیه ولی اون نمی گفت چون مطمئن نبود هر چی که باشی من عاشقتم عزیزم سه ماه اول رو گذروندیم تو خیلی تو این مدت خوب بودی اصلا اذیتم نکردی حالا وارد سه ماهه دوم شدیم .

این عکس تمام قدت قربون اون شکم گنده ات و دست و پای کوچمولوت برم من .

اینم نیم رخت دماغ دراز مامان.

 

 



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت15:28---3 اسفند 1390
خیلی قشنگ وبا احساس نوشتی .ایشالا نینی خوشگلت سالم باشه

niloofar
ساعت10:03---20 بهمن 1390
اوخی عجیجم چه کار جالبی
کاش 14 سال پیش مامان بابای منم نت داشتن این چیزارو واسم مینوشتن
مامانی من تو دفتر نوشته برام
لینکتون کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






15 / 11 / 1390برچسب:, توسط آیدا